Måndag

Mycket i huvudet efter helgen. Men det var skitskoj att träffa mamma och syrrorna! Och igår var vi och åt middag hos mormor med. Jag och Emmy försökte klara ett smurfspel på ett jättegammalt tv spel haha... gick sådääär....och jag åkte bil med Elin för första gången! SPÄNNANDE =) Åkte hem vid 5-halv 6... På kvällen skulle D och H jaga vildsvin så jag satt uppe hos Eve och snackade och drack te i 3-4 timmar, det var najs =) Lite bilder från helgen:

Några flummhuvuden vilar sig på golvet efter maten haha, Henkes mormor Anna och mamma, Elin och David, jag och Ellen, Henke mosar Dannes rygg, mormor eve och henke, pyssel pågår!

Daniel är på älgjakt nu, hoppas de skjuter nått så man får lite gott kött! Tänk, det hade jag aldrig sagt för 5 år sen haha...då var jag veggo! Men jag skulle inte vilja vara med när de skjuter en älg eller ett rådjur...jag var med Daniel i 3 timmar en gång. Man fick sitta helt still, inte säga ett ljud, det var det tråkigaste jag gjort!!! Men jag sa det, om det kommer ett rådjur så skriker jag, bara så du vet....haha.... Men vildsvin, det känns mer ok, de är så läskiga... men himla gott kött på dom!

Drömde sjukt inatt... kan inte säga för vet inte vilka som läser detta haha... men men, det var sjukt!

Nu ska jag städa hemma för en gång skull! Later...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0