Lycklig!

Nu mina vänner ska jag avslöja vad jag väntade på tidigare idag... jag väntade på svar från min arbetsgivare och Daniels arbetsgivare om vi får vara lediga 2 veckor i december. Because we´re going to Thailand again!!! Och svaret blev som ni kanske förstår JA!!!

Vid denna poolkant kommer vi spendera ett antal timmar i december:


Men havet är ju det bästa förstås! YAY!!! Jag är sååå glad =)  Vi la ner Nya Zeeland för det var dyrt och krångligt. Fick bli Thailand igen, men ett nytt ställe. Förra gången var vi i Bangkok och åkte till ön Koh Samui. Nu ska vi till Phuket, Patong beach... kommer bli hääärligt!

2 bra saker till: Jag har fått lite mer timmar på dagiset jag städar på och Hannah har fixat min utväxt hehe...

Här ska sparas pengar så man kan shoppa loss i Thailandet!!!

Nu ska jag sova för imorgon kommer Elias vid halv 7 och jag ska vara barnvakt i 9 timmar...! Det blir mitt heltidsjobb imorgon hihi...mysigt! =)

//En lycklig tjej


Kommentarer
Matilda

åh va underbart! sol värme och billig shopping kan det bli bättre?!

2008-10-06 @ 22:45:45
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Mikaela Kronberg

ååå så underbart =)

2008-10-06 @ 23:25:22
Annelie

Åh vad avis jag blir!!! Men faan vad kul för er! Det behöver ni o åka iväg ett tag... När åker ni?

Pussa

2008-10-07 @ 07:03:58
Hanna L

Ååhhh, så skönt =) Jag är så avis =( men skönt för er, det förtjänar ni! Hopps ni får jättekul. Men vem vet, jag kanske åker till Argentina ju ;)

2008-10-10 @ 11:20:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0