Lördag igen

Igaur var det trevligt =) Får vi göra om tycker jag!! Blev inget Twentynine för jag var för trött efter min jobbarvecka, men får bli en annan gång!

Åt ingen middag igår och har typ inget hemma som går att äta och snart ska vi åka till mamma... där får vi våfflor när vi kommer så jag antar att det kommer bli min frukost! Om man inte stannar till på MackeDonkan förstås hihi...

Jag är sååå hälsosam...! NOT.

Nu borde jag ta tag i disken innan vi åker, men jag behöver ju också bestämma kläder att ha på mig och det känns rätt mycket mer lockande faktiskt!...

Jaujau... så är det.



Kommentarer
Mikaela Kronberg

svårt han är på fiske tävligen båda dessa dagar! Men kan ni den 26 om det är öppet på söndagar också? KRAM

2008-10-12 @ 20:13:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0