Uppdatering

Ok, nu har jag varit dålig på att skriva igen, skäms på mig!

Sminkpartyt var helt ok i torsdags. Det bästa var Evves äppelpaj! Mmmmums...riktigt gott! Beställde ett läppglans och ett nagellack. Så får se vad jag tycker om det när jag får det!

Fredagen var mys. Vi åt på Italia i Kalmar och sen var det ju Bond-bio. Hekt ok, men förra var bättre!

Lördagen.. just det, maskeraden. Hade jag klarat mig utan! Men kul att träffa "gänget". Lite bilder:


I söndags sov vi länge sen käkade vi på Sibylla och vandrade bort till Eve och Henke. Emmy (syrran) var på besök hos dom, najs. Sen åkte vi och tittade på deras hus som dom köpt. Det var superfint i verkligheten med hehe... på kvällen började vi kolla på All the boys love Mandy Lane, men vi stängde av för den SÖG! Så kollade vi på The Mist som också sög, men den såg vi klart.... världens sämsta slut i alla fall....se inte den filmen snälla människor...!

Have it! //E


Kommentarer
Mikaela

Söt du är Emilia =) Najs

2008-11-17 @ 21:44:55
Annelie

Håller med dig om kommentaren om festen... Men roligt o träffa er iaf...

2008-11-18 @ 07:40:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0