Trött :)

Jag är megatrött och har jätteont i fötterna, men jag är glad ändå.. tycker det är kul att jobba för man träffar roliga människor. Jag jobbar mest med L och E och de är lika gamla som mina föräldrar! Men vi har skitkul ändå =) De är 2 roliga prickar! Sånt piggar upp en i vintermörkret :)

Men snaaaart....18 dagar kvar.... kommer bli så skönt... jag har 2 saker jag oroar mig för. Att planet kommer krascha i havet och man blir uppäten av hajar eller att man stöter på en kubmanet när man badar... har hört om 2 stycken som dött av kubmaneter precis där vi ska va på senaste tiden...en svensk flicka och senast en äldre man tror jag det var... otäckt! Får ha cyklop och snorkel på hela tiden så man ser om något närmar sig i tid! Hua!

Nu är pappa i värmen. När han åker hem så är det vår tur att åka dit =)

Kanske borde uppsöka ett solarie med snart. Inte så bra att vara kritvit när man ska va i så stark sol...

Nu ska jag laga mat, vila och duscha innan jag vandrar bort och hämtar upp Annelie på väg till Evve. Later!



Funderar på mörkt hår igen, vad tycker ni att jag passar bäst i??? Ge mig en kommentar please! Kan inte bestämma mig..... //E


Kommentarer
Mikaela

Jag tycker du är söt i båda =)

2008-11-13 @ 17:56:26
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Mikaela : Svar till Malin

Grattis på namsdagen...så just det=)

2008-11-14 @ 10:40:58
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Mikaela

Grattis på namnsdagen...så just det=)

2008-11-14 @ 16:38:41
URL: http://mikaelka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0