Snakes...

Gissa vad jag drömde om inatt? ORMAR!!!! Emmy och Ellen satt och fiskade ormar med små krabbor som bete...vilken sjuk hjärna jag har som får ihop så knäppa saker haha.....

Igår kväll var det film och chips mys, bara daniel å jag...  såg 2 Irene Huss filmer och drack glögg och vräkte i oss! I em/kväll kommer A o F, ska fika lite. Funderar på att baka en chokladkaka med inbyggd sås.... får se, annars blir det nått enklare.

Pratade precis med min far. De har ju varit på Phuket nu och han berättade lite som vi skulle kunna hitta på och saker vi ska undvika! Han hade hållt i en tiger unge och matat den med nappflaska!!! Jag dör...det måste jag med få göra =) Sen när jag sa att jag var livrädd för ormarna så sa han att en dag hade de tagit en stor orm som var på väg ner i poolen! Hela jag rös till..... otäckt.... och detta hände mitt på dagen med....Hua!

Jaja, jag längtar i alla fall tills vi är framme! Slippa det här tråkiga vädret och kylan...  kommer bli underbart!

Några äckelbilder från en ormshow vi var på på Koh Samui förra gången i Thailand. Jag satt längst bak och skakade och grät! Men jag gick aldrig ut. Var på väg ut när en kille kom men en megastor boaorm och ville lägga den i mitt knä, men då sprang jag mot utgången så han fattade att jag inte ville ha med den att göra.... duktigt av mig att vara i samma rum som ormarna i alla fall.... framsteg.


Kommentarer
Annelie

Tack för ikväll gumman! Hoppas att ni får en jätte bra resa nu!! Saknar dig redan o kommer o saknar dig jätte mkt!!!

Kom inte hem för bruna bara ler



Massa Kramar!

2008-11-30 @ 20:59:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0