November

Ruskväder ute!

Nu har jag postat ansökningspapper till skolan jag verkligen vill komma in på. Jag vill jag vill jag vill! Får veta i mitten av december om jag platsar... tänk om de ringer när jag är i Thailand. Va dumt...! Men jag får väl tala in det på min svarare... så kanske de mejlar. Jaja, det löser sig! Imorgon åker pappa och Magdalena till Thailand. Skönt för dom!

Lite bilder:


Det var en najs helg. Lördagen hälsade vi på farmor och svärföräldrarna lite och på kvällen bjöd Annelie och Fidde på goood mat, jättekul! Hade hyrt en film som vi struntade i att se för det var roligare att sitta och snacka =)
Igår kollade vi på filmen på förmiddan och åt pizza till frulle hehe... sen åkte jag och eve till pappa där vi spenderade eftermiddagen och kvällen. (Fars dag och hans födelsedag idag). Sen åkte vi till mamma och åt lite kvällsmat och sov över tills idag.

Nu ska jag städa och diska,men först måste jag få i mig lite mat!

Grattis till pappa och Hannah som fyller år idag!

Love E


Kommentarer
Annelie

måste få receptet på muffinsen snart...

tack för i lör... mysigt...

2008-11-10 @ 17:14:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0