Maskeradfest

Igår kväll på väg in till Kalmar berättade Daniel att vi är bjudna på maskerad ikväll. Ibland är han föööööör seg i huvudet. Han har antagligen inte lyssnat alls på mig iveckan när jag pratat med honom! Jag har sagt saker som" Är vi bjudna på den där maskeradfesten?"  "ALLA är ju bjudna utom vi..." Undra vad vi har gjort mot J eftersom han inte bjudit oss?!"  "Nee jag vill med klä ut mig på lördag..."

Ja som ni förstår så har jag varit lite sur över att ALLA var bjudna utom vi.... och så visar det sig att vi är det!!! Kvällen innan med....fick ju panik...ska jag va uteliggare eller? Har ju inte förberett nånting liksom.....Dumma Daniel.... nästa vecka ska jag inte lyssna på vad du säger....grrrr......

Jaja, vi var ute och härjade på stan i morse och jag hittade lite Piratgrejer..så jag ska vara pirat och Danne ska vara cowboy =) Blir nog skitskoj tror jag!

Lägger upp lite bilder imorgon om jag kommer ihåg att ta några.

Nu måste jag sätta igång att klä ut mig! Yay! =)
//Emilia


Kommentarer
Mikaela Kronberg

hej gumman=) det är ingen bjudfest utan alla är välkomma sa han till mig när jag frågade varför han inte bjudit oss! Utan alla skulle sprida det vidare...hoppas ni får kul! Jag hade sett framemot detta men blir att jag får sitta hemma med Liam som inte är bra! Kram

2008-11-15 @ 18:18:05
URL: http://mikaelka.blogg.se/
Mikaela Kronberg

Hejsan tjejen =) Det ska finnas i alla affärer jag har både köpt på kvantum och Willys! På Willys hittar du den bakom "tacos" hyllan och på kvantum där cacao finns tror jag! Kostar bara några kronor! Kram

2008-11-17 @ 15:18:31
URL: http://mikaelka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0