Lördag

Min älskling D är förkyld nu, typiskt. Igår var han jättesnorig och hade ont i halsen.. han drack massa te och varm nyponsoppa och vi bara låg i soffan och vilade nästan hela kvällen. Han struntade i innebandyn, vilket ALDRIG har hänt, alltså måste han känt sig sjuk på riktigt....  A o F får komma upp på lite fika imorgon istället. Farväl-fika!
Men idag mådde han bättre i alla fall, skönt det. Frågan är om M o M vill att vi ska komma, tänk om Daniel smittar ner Liam?? Inte bra ju. Upp till er Mikaela! :)

Idag vaknade jag vid halv 7 och kunde inte somna om. Drömmer så otäcka saker. Drömde om att Lotus (Ds´hund) blev ihjälbiten av en stor huggorm i vattnet och sen kom ormen efter mig! Jag hatar ormar. Jag älskar Thailand. Men i Thailand finns det en massa äckliga giftiga ormar och jag är rädd att jag får varningar i drömmen om att nått kommer hända där borta..... har drömt om ormar flera ggr på senaste tiden =(

Jag gick faktiskt bort till Kvantum och handlade lite frukost idag. Brukar aldrig handla där, tycker det är jättedyrt och snobbigt! Men de har mer Proviva sorter att välja på =) Så jag köpte en Proviva Female med jordgubb (dåligt av willys att inte ha det!) och en ekologisk proviva med björnbär, smarrigt och superbra för magen! Köpte 2 bananer, 2 kiwi och några clementiner. Det kostade 120 spänn! SVINDYRT...usch.

Annars så har jag börjat packa idag! Försöker att hålla ordning på allt jag ska ha med... men mitt huvud är helförvirrat! Skriver jag upp nått så vetjag inte vart jag lagt lappen och så börjar jag på en ny och sen hittar jag den gamla.... lappar kanske är lite gammaldags....får skriva ner det i word kanske.....

Ska ta en dusch och sen ska jag vandra ner till Systrarna, Matildas mammas butik, där hon har lämnat lite kläder till mig =) Ska bli spännande hihi....! Men först äta klart frukosten!

/love E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0