Kaffe och glögg

Idag har både a-kassan och arbetsförmedlingens kundtjänst ringt till mig...på samma dag! Konstigt.

Nu har jag legat och stirrat i taket en timme och lyssnat på en mix med Blackmores night, coldplay och missy higgins... jag släckte ner alla lampor och tog duntäcket över mig och la mig i soffan..riktigt skönt att bara slappna av till underbar musik...

Tog en stooor mugg med kaffe med en liten gnutta Baileys i och en kopp glögg förut, så himla gott! Har haft en soft eftermiddag kan man väl säga hehe...skönt att vara ensam ibland...men inte för ofta =)

Snart ska jag ut i kylan. Ska promenixa med Annelie. Förhoppningsvis får jag upp värmen av att gå...är riktigt frusen idag! Skönt att man inte har feber och halsont i alla fall, bara snuvig...







Kommentarer
Annelie

åH glögg vad gott.. Jag kan köpa en flaska o ta med på fre... har inte druckit glögg i år illa



Kramar (nu kan jag säga att vi ses imorrn)

2008-11-27 @ 07:03:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0