Jobba på!

Nu är det mycket jobb igen. Det är kanon, men jag har ju mest slappat i 2 veckor och är inte van att gå upp kl 6 och jobba till 4, så jag är lika trött som Daniel nu på kvällarna...nu kan jag inte gnälla på honom att han är skittråkig för nu är jag likadan hihi....

Idag gick jag upp ännu tidigare för jag skulle in till Kalmar och städa Liljas, men kl 6, precis innan jag ska åka så ringer L och säger att jag inte behöver...ganska skönt iofs, men jag hade kunnat sova lite längre...men men nu sitter jag ju här!

Ikväll är det "sminkparty" hos Evve K. Hoppas att jag inte är alltför trött och tråkig! Får nog vila en stund innan...

Ha en bra dag!
//E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0