Inaktiv

Tack ni som läser trots att jag varti ganska inaktiv på senaste tiden. Jag ska bättra mig! Känner mig piggare idag också. Hoppas jag slipper vara sjuk mer nu!

Trodde aldrig jag skulle säga detta men igår såg jag den roligaste fotbollsmatchen ever! Det är ju så en match ska vara. Mycket mål och de man håller på som vinner =) Och trevligt sällskap med förstås ;) Go Elm Brothers! Haha...

Sitter här med min fruktsmoothie. Idag innehåller den en clementin, ett äpple och färsk ananas =) Juuuuicy!

Helgen var lugn, var febrig i lördags så vi låg och kollade film och tv hela dagen. Mysigt faktiskt! Men får inte bli för ofta för då blir man ju uttråkad. Igår hade jag huvudvärk men ej feber så jag fixade en kyckling och grönsakssoppa och Eve och Henke kom upp på lunch. Sen drog vi till Hanemåla och kollade matchen och sen till paradiset och lagade söndagsmiddag ihop och kollade på en Irene Huss film. Najs!

Idag har jag massa planer. Men först kommer Eve hit så ska vi nog ta en promenad. Just det, vi såg nått program på femman med igår kväll med Jamie Oliver. Man fick se hur en tarm kunde se ut om man inte åt fibrer och drack vatten...fy tusan.....och så var det massa överviktiga britter som åt take away typ flera gånger i veckan och sånt. Är det konstigt att man blir överviktig då? Nej. Men i alla fall, vi blev taggade alla 4 att börja träna! Fast jag nöjer mig med promenader och Yoga typ. Jag vägrar stå och flaxa runt med 30 40 andra på friskis å svettis. Men behöver i alla fall röra på mig mer, jag känner ingen latare än mig själv! Så idag planerade vi en promenad. =)

Later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0