Hujedamej

Jag är uppe länge idag,inte bra...

Men jag kan inte somna för Daniel fick ett larm om en trafikolycka...blir orolig... vill inte att det ska vara nått allvarligt. Men det lär det ju vara om deltiden fick larmet med...uscha...

Har kollat på Efterlyst och Insider nu... Ellens före detta lärare Peter var med i Insider. Tycker synd om han.. Hultsfreds kommun är ju konstiga.... han fick sparken för att han bloggade?? Ellen är jätteledsen för det var hennes favorit...och alla verkade gilla honom....

Jaja...ska väl göra ett sömnförsök till...
Goodnight...


Kommentarer
Matilda

hej hej!! som vanligt är det helt kaos när jag är hemma i nybro. men jag lämnade kläderna i mammas affär så om du vill orkar och kan så finns dom där.. 1 svart tajt klänning ( kanske inte tajt på dej eftersom du är smal) och 2 stycken a-linje formade t-shirtar i lite länge modell.. en gul och en svart..

2008-11-27 @ 12:48:20
URL: http://ombytlig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0