Finally

Beställde 4 navelsmycken den 27 september. Idag kom dom med posten! Har väntat otåligt. Såhär ser de ut:

70-tals inspirerad med fjäril och blomma, drottningkrona, röd sten med fjärilshänge och en guldpläterad med rund sten och ett hjärta.

B E A utiful!

Jag tror att jag antingen har hjärnhinneinflammation eller migrän. Jag har i alla fall konstant huvudvärk... börjar bli jobbigt! Jag har sjuk doktor/sjukhus/vårdcentral/sjukdoms skräck! Så det är ju inte precis lätt att ta reda på om något är fel med mig...jag vägrar att gå och kolla upp det.. men fortsätter det såhär har jag väl inget val.

Gick en promenad med Niccie förut, fick med mig Eve och Henke... sen skrev jag ut lite ansökningspapper hos dom och så fick jag skjuts hem för Eve skulle jobba. När Danne slutar jobbet ska vi till Kalmar. Han ska till verkstaden och fixa nått och jag ska väl följa med... men jag ska försöka lura in honom på Elgiganten eller MediaMarkt... jag vill ha en egen skrivare så man slipper störa andra så fort man behöver en utskrift. Ska försöka få honom att förstå hur mycket vi faktiskt behöver en! =)

Nu ska jag vila och se ett DHW avsnitt. Snart ifatt så jag kan följa programmet på tisdagarna =)

//Milla


Kommentarer
Mikaela Kronberg

Hej gumman! Jag är inte helt hundra men vi köpte en skrivare tror jag på netonnet för bara 399 kr (Lexmark X2650)...den är jätte bra och den har scanner också =) Smidigt! Kramis

2008-11-04 @ 15:26:49
URL: http://mikaelka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0