Finally

Äntligen får JAG sitta vid datorn och äntligen har jag TID! Daniel har börjat spela nått tråkigt spel....åååh vad jag vill ha en egen dator! Snälla Tomten.....

Jaja! Liten uppdatering. I fredags var Marcus, Mikaela och Liam här uppe. Mycket trevligt! Vi åt tacos och jag hade köpt "äckligt" godis, alltså godis som jag i vanliga fall inte köper. Jag försöker ju sluta med godis så jag valde bara en massa som jag inte tyckte om eller aldrig har smakat.... men döskallarna är ju sockerfria så några såna slank ner! Det var i alla fall kul att ni kom upp =) Ser fram emot lördag!

I lördags åkte jag, daniel, henke, eve och frida H till Borgehage. Vi tände brasan och gick runt i filtar och jackor och lagade mat haha...men det var riktigt mysigt. Köpte med oss glögg och pepparkakor från citygross med...mmmysigt! Senare kom david och jonathan dit. De hade varit och surfat på norra öland hela dagen! Förstår inte riktigt grejen, men de värmde upp sina fötter och sen åt vi. Vi hade gjort supergod gratäng och megagod köttgryta! Yummie! Sen tog vi det lugnt och umgicks resten av kvällen innan det var dags att gå och lägga sig...supertrevligt hörrni =)

Nu måste jag ner i tvättstugan! Har bokat tid nu...kommer strax!

------------------------------------

Höll nästan på att bli lite sur där. Personen som tvättade innan hade inte hämtat sin tvätt och låset satt på dörren så jag kunde inte tvätta... men väntade bara några minuter sen kom Saras kompis som bor i andra trapphuset och henne kunde jag ju inte bli arg på hehe....

Några bilder från slapplördagen:

Danne å Henke fular sig...

Surfsnack borta i hörnet och mys framför brasan..

What else?
Jo idag är det en månad kvar till julafton. Och bara en vecka tills vi drar härifrån!

Har för övrigt jobbat idag och ska jobba rätt mycket i veckan. GUTT! Ska slita ut mig ordentligt så jag verkligen förtjänar en semester och får en hyfsad lön när man kommer hem =)

Nu ska jag bara komma på nån middag att laga med.... //E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0