fel

Im having a bad day eller i have had a bad day. Inte i have a bad day! Pinsamt ju...

Jaja, idag är det bättre. Bakade muffins med en bar överkropp i köket igår, det var mysigt haha...


Sen gick jag till willys och köpte en godispåse, har inte hänt på månader! Men igår behövde jag det...

Idag har jag massa saker som måste göras.

Ta "passfoto", ska tydligen skickas med när man söker skolor(?)
Leka med Jenny, hon har väntat på mig sen kl 5 skrev hon förut haha...
Hämta ett paket med en försenad vara från H&M. De är värdelösa på att skicka allt samtidigt...
Skulle bokat bio, men det fanns verkligen inga bra platser ikväll på den vi ville se..får se hur vi gör
Det vanliga här hemma. Diska, laga mat, sånt där ni vet...
Apoteket
Sen får vi se om jag hinner med mer!

Nu ska jag i alla fall fixa iordning mig. Det kan ju ta sin tid med, ser ut som ett troll i håret idag haha...

Love and Peace



Kommentarer
Mikaela

Tack =) Gott med Muffins! Du ska vara glad...snart ska ni ju åka och då kommer jag vara såååååå avis på er och inte tala om när ni kommer hem bruna! Själv är man en blekfis =)

2008-11-07 @ 16:16:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0