emilia

Idag har jag namnsdag, Grattis till mig! =) Ingen stor grej, men kul när folk säger grattis, så tack alla som har kommit ihåg mig idag =)

Jag är så hemskandes trött idag. Skönt att man har 2 dagars vila nu. Lovely!

Ikväll ska vi se nya Bondfilmen på bio. Innan eller efter (beror lite på hur slö jag är på att fixa iordning mig), så ska vi ut och käka. Daniel bjuder på maten så bjuder jag på bion. Vilken tur att jag har 2 biocheckar hiehie...! Tack vare Gratisbio.se. Gå med du med =)

Ha en härlig fredagkväll! Njut av livet! Och ge mycket kärlek...du får tillbaka det ;)

Puss på er//E


Mina 2 älsklingar...!


Kommentarer
Annelie

Tänkte på det när jag läste tidningen imorse... Så grattis från mig!

2008-11-14 @ 19:20:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0