Dåligt/bra

Den här dagen ha varit upp och ner. Både jobbiga och bra saker har hänt.
På morgonen sträckte jag mig i ryggen när jag skulle flytta en torktumlare som stod i vägen för min städning. Det högg till och sen har jag haft jätteont hela dagen. Kan knappt böja mig, jag riktigt oooont...gnäll gnäll gnäll!

Men så fick jag veta att pappa är hemma och då försvann lite oro i alla fall. Men så städade jag en nyrenoverad toalett för alla hantverkarna "skulle" vara klara...precis när jag var klar så kommer en elektriker....grrrr....så det var bara att städa igen när han hade gått!

Fick ingen lunchrast och jag blir inte så glad när jag inte får äta. Men då ringde Jenny och tjatade lite och hon kan få en att lé även om man är på dåligt humör så då blev jag uppåt igen. L ville att jag skulle ta trappstädningen nu i em, men jag sa blankt nej för jag hade dött...städa trappor när man redan har ryggont? No way.

Sen hittade jag inte bilen för L hade parkerat nån annanstans, men till slut kom vi ifrån det där flytt/byggstädet.. På kontoret får jag erbjudande av M att testa på fönsterputsning! Blev glad och sa JA!...Blir inte än , men kanske feb, mars...=)
Kom hem och tycker synd om mig själv och min rygg, då får jag ett glatt besked i mobilen som jag inte får avslöja än hihi.... men grattis till dig, du vet vem du är =) Och så får jag veta att Matilda har lämnat kläder till mig i stan med, va kul!

Vet inte hur jag ska palla städningen ikväll.. har 4 timmar på dagiset... ska kanske snällt fråga syrran...? Får se hur jag gör.

Nu ska gnällfia vila ryggen lite.../E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0