Sjukt

Först varslas massa folk från Kährs, Nybros största företag...och nu... nu är det Bräntorps tur! Alla på Bräntorp blir uppsagda imorgon. SJUKT!!!!

Daniel sa igår att de skulle ha möte idag och att de kunde få veta att de kunde få sparken allihop men jag tog det som ett skämt! Trodde aldrig att det skulle hända.... när han ringde och berättade fick jag typ chocken och kunde inte jobba normalt på 2 timmar...tänkte bara på framtiden och att vi kanske måste flytta och massa sånt...

Men nu är jag lugnare. Daniel kommer aldrig ha problem med att få jobb, redan nu vill folk att han ska jobba för dom och om ca 2 veckor får han ju svar från Polisskolan med... så vi får se vad som händer! Jag blir ju snart utan jobb igen, förmodligen, så jaja.... kanske flytta, kanske inte...

Längtar tills imorgon! Åka härifrån och vila upp sig lite vid stugan... grilla, sola och ha det skönt! Love it.

Sov gott mina vänner...! Jag har huvudvärk fortfarande, men hoppas att jag sover bra ändå... hejsvejs...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0