Plain white t´s

Ännu en fredag! Ingen partystämning idag, men det får bli en lugn helg helt enkelt. Skönt ibland!

På måndag vet jag inte om jag ska gå till jobbet. För den nya smartgubben som tar över caféet då har inte ens presenterat sig för mig eller sagt nånting om jag får fortsätta jobba...blir så irriterad. Säger han ingenting idag heller så skiter jag i att gå dit! Så skulle Juste också göra sa hon. Dumma gubbe...! BLÄ!

Fick lite lön idag. Hälften gick till räkningarna.. i hate money :(

I helgen ska vi bo i Kristvallabrunn with the animals. Jag skulle egeeeeeentligen åtk ut nu och rastat Lotus, men Anders och Annica hade inte åkt än för Marzan, en häst, hade blivit sjuk så de var tvungna att vänta på vetrinären och sånt....

Inatt får man sova med kooooolLeo igen! Mysigt!

Love him!

På lördag ska jag nog till Kalmar eller Ölands köpstad med Jenny och lilla Elise. Så kommer lillsyrran Ellen med tåget så då ska jag hämta upp henne för hon ville självklart träffa djuren i helgen med hihi...:)

Måste bara inflika att Hanna var oerhört pigg igår för att ha fött ett barn samma dag! Det enda stället hon sa att hon hade ont på var handen där droppet hade suttit haha...hon är rolig... så vill jag också ha det om jag får barn nån gång :)

Nehe, ett välbehövligt toabesök nu och sen lite frukost!

//Milla


Kommentarer
Mikaela

vad söt den katten är =) härliga färger

2008-05-30 @ 10:51:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0