Ny låt

Strimmor med Lasse W. Trallvänligt!

Imorgon åker jag och syster till mamma och småsyrrorna. Vi ska försöka få in en cykel i bilen med... men det borde gå! Knöla... :)

Min katt mår inte så bra. Igår kräktes han 2 ggr, inatt 1 gång och imorse när jag gett honom mat så kräktes han igen! Jag blir jätteorolig...såklart! Men jag har kollat upp lite nu och man ska inte ge honom mat på 24 timmar...stackarn! Sen ska man testa att ge honom kokt fisk... får se hur det går. Älskade Leo... mitt lilla lejon!

Känns som fredag idag. Jag är ju ledig imorgon! Gutt ju.


Kommentarer
Natalie

Åh den låten är så himla bra! Tävlar ut den på min blogg, hahah!

2008-07-03 @ 19:42:04
URL: http://freakindoktorer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0