Som vanligt

Sätter mig som vanligt vid datorn fast man borde göra massa annat! Mycket roligare här...

Jaha, imorgon skulle jag va ledig, men nehe...chefen är sjuk så jag får jobba lunchen! Men inte så farligt. Blir ju bara några timmar. Hoppas jag hinner allt jag ska göra... ligger fortfarande efter med städningen, gjorde hallen och garderoben igår... får bli köket ikväll!

Shoppade ett par supersnygga pumps på skokällaren förut. 299 spänn, tyckte jag va BILLIGT.
Ser inte så bra hur de ser ut för min mobilkamera suger...


Precis såna jag letat efter! Kul när man hittar dom så billiga med...

Häromkvällen tjafsade jag å Danne i telefonen men jag ville inte att vi skulle lägga på och vara småsura så jag började förklara min kärlek till honom och råkade typ fria!! Han blev helt tyst..... jag bara "det var inte sååå seriöst!!" Hmm....fy va dumt det blev..... Han kanske ville? Vem vet.. Jag tänker inte forska vidare i detta, för jag är inte redo för det än. Men lite halvskumt har han betett sig sen dess....jaja! Skit i det nu.

Imorgon kommer Emma hit, en jobbarkompis från HS, där jag jobbade förut. Kul. Ska fika lite.

På fredag drar man till mor och systrarna sisters... har köpt ägg och godis till dom idag. Så nu vet ni det om ni läser små flickor haha....

Mamma har en dejt på söndag. Jag är så glad för hennes skull! Hoppas, hoppas han är nått att ha så att säga... på henne verkar han ju trevlig. Men trevlig räcker inte, han måste va så mycket mer för att duga hiehie.... om jag ska godkänna honom! Men vi håller tummarna att det blir bra.

image41Mamma, Emmy o mormor.

Skriver säkert mer sen! Hej hej....


Kommentarer
Mikaela

Nej men vi är ju förlovade så när ekonomin tilllåter så blir det fest =)

2008-03-19 @ 19:40:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0