Påsk

Nu har man firat påsk med släkt och familj, kört massa bil och ätit på tok för mycket mat!

I fredags åkte vi till mamma. Syrran och hennes man åkte med. Vi åt god mat och hade trevligt, sen åkte vi till Järnforsen och hälsade på moster och morbror och kusinerna och lilla Signe. Åt fika och drack gott te och hade det trevligt där med. Inte ofta vi kusiner träffas alla samtidigt så det blev en gruppbild hehe... tyvärr har jag inte den, men den kommer säkert senare. På kvällen skulle syrran Elin åka hem till Jönköping för hon skulle jobba på lördagen, men tåget var inställt. Hon blev såklart ledsen och fick panik så jag å Danne skjutsade hem henne till Jönköping i snöovädret! Jag fick köra värsta biten... men sen sov jag lite. Vi sov över där för vi orkade inte köra hem igen. På lördagen körde vi hem till mamma igen och åt frukost...sen iväg till mormor på middag. Mmm gott... marängtårta med..mmm hehe... blev fullproppad med godsaker så nu får jag inte äta mer känns det som hehe... efter det åkte vi hem till Nybro igen. Emmy följde med Eve å henke till Öland...

Nu sitter jag här och lyssnar på Amy Winehouse. Daniel leker med Marcus och jag vet inte riktigt vad jag ska göra... kunde inte affärerna varit öppna idag. Kunde man kollat lite... Jysk är iofs öppet hehe, men jag behöver inte nått därifrån.... får väl duscha å fixa lite mat.

Ha en fortsatt bra påsk vänner!


Kommentarer
Annelie

Du skulle ha kommit in, vi hade 10 kunder på hela dagen..

2008-03-23 @ 16:27:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0