Nej

Jag tänker inte prata om vädret för det har jag hört till leda idag. Så var det sagt!

Jobbat idag. Var en bra dag. Stod i kassan en del i början, men sen kom det så mycket folk på en gång så jag gick över till maten i stället. Men jag lär mig!

Sanna och Malin hade dansuppvisning idag, det var kul att se! Haha... Men sen kom det kunder så vi fick sänka musiken och jobba istället....

Har tänkt städa i ungefär en vecka nu! Jag har ingen lust!!! Men tänk om det börjar växa mögel på inredningen som i "Rent hus"....fy va äckligt!!! Jag måste. Tur att vi håller ordning på disken i alla fall. Det kan lukta så illa annars...hmm..... uscha.... om jag tar ett rum idag, ett imorgon och ett på torsdag så blir det fint till påsk! BRA IDÈ.

Nu säger lillsyrran att Madde (kompis från förr) letar efter mig på nätet! Va skoj! Hon skulle ge henne min email...kul!

Trampade in på klockaffären idag igen. Tänkte att han glömt bort att ringa mig, men de hade inte fått hem navelpiercingkitet ÄN! Dålig stil.... får bara invänta hans samtal.....suck...

image37
Skulle ju va fint till sommaren!

Later...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0