Inatt jag drömde

Inatt drömde jag att jag fick veta av mina föräldrar att de hade adopterat mig när jag var 4 veckor gammal. Jag blev helt förstörd... men till slut åkte jag ut i världen för att hitta mina riktiga föräldrar. Det visade sig att min biologiska mamma bodde i Venezuela och hon hade det ganska knapert.... Men hon var glad att se mig efter alla dessa år och det tog lite tid men till slut berättade hon vem min riktiga pappa var...Håll i er nu....Det var George Clooney!!!
image23
Hmm....
ja vi har ju i alla fall samma ögonfärg!

Men nu var ju det där bara min konstiga dröm, men lite kul var det i alla fall!

Sen drömde jag att mamma, min riktiga, och min syrra Emmy skulle va med på MTV på torsdag 00.00.....så det får ni inte missa haha.....hur kan man få ihop det så konstigt???

Nu är jag i alla fall vaken och ska äta lite frukost. Sen bär det av till jobbet igen. Peace...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0