Dagdrömmer

Nu har jag planerat mitt liv. I alla fall ett par år framåt. Det är så jag VILL att det ska bli i alla fall...
Till Augusti kommer jag in på Hudterapeut-utbildningen, går där ett år och blir expert på ansiktsbehandlingar, naglar, massage och smink! (ååååh va kul!!) Sen startar jag och syrran (massör) ett spa här i Nybro med några fler massörer och hudterapeuter. Det kommer gå kanon och vi blir stormrika! OCH vi får syssla med sånt vi verkligen gillar och är våra egna chefer..... Det låter väl alldeles utmärkt!

Man måste drömma i alla fall..annars känns allt så jobbigt.

På vägen hem från jobbet (den låååånga vägen ni vet...) (ironisk) kikade jag in på klockaffären. Jag vill ju göra en ny navelpiercing för jag tog ju ur mitt gamla förra året. Det verkade vara jättebra där i alla fall! Han visade mig hur det går till och så. De använder ett engångskit istället för en kanyl som 1000 andra personer har haft genom sitt skinn... helt klart frächare! Och förhoppningsvis blir det inga infektioner, som var anledningen att jag tog bort mitt gamla... Så han skulle ringa när han fått hem nya kit! Jippie!! Träna magen kanske? haha....

Idag fick jag blackout igen i kassan. Blir helt blockerad när jag ska ta betalt och skriva upp maten och räkna ut växeln och så står det en kö med folk och glor...bläääää!!!! Kan inte folk bara fika?? Vad är det för fel på er?!! Skojar bara.....

Såg nått sjukt på youtube. En bebis som kan läsa! Kolla in länken. Bebis!

Later!


Kommentarer
Annelie

Låter som en jätte bra ide! Då kommer jag o vara stamkund haha ;)

2008-03-12 @ 18:25:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0