yellow

Tog bort nagellack från naglarna igår och nu är naglarna gula!!! Vad är det för fel liksom....fult!

Tänk om inte jag får nån lön? "Han" har inte tagit mitt kontonummer....? Jag börjar bli orolig....tänk om jag har jobbat en massa helt gratis?? Då blir jag tokig.... då får jag ett utbrott som heter duga!

Idag fick jag tjata igen om midsommarafton.."Ska du ha öppet?"
Ja han ska ha öppet...men jag behöver inte jobba. Men Juste måste jobba... hon var inte glad på honom...

På fredag fyller jag 25... blir inget firande, men det är jag bara glad för, jag gillar inte sån där uppmärksamhet man får när man har kalas!...blir ju jordgubbstårta i alla fall!! :) Det har jag haft i alla år så det hade ju varit synd om man missat hihi....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0