Hells kitchen

Helgen:

Sis Ellen hälsade på!


"Black and white" lekte och busade medan vi grillade :)


Daniel fick bära ut Lotus i vattnet, men det ser mysigt ut :)

Annars så hörde Jenny av sig i lördags så vi kom iväg tll Kalmar och Ölands köpstad. Jag hittade några linnen och köpte badshorts på barn/pojk avdelningen på HM hihi.. de var så fina och passade perfekt!
Hämtade upp Ellen på stationen med så blev det grillning på kvällen med Annelie och Fredrik. Lördagen sov man rätt länge, sen blev det promenad och bad... senare Kalmar och lite glass vid havet innan vi lämnade Ellen vid bussen.
På kvällen var det "tjejkalas" hos Annelie som fyllde 24 i lördags! Trevligt. Riktigt goda kladdmuffins :)

Idag var jag skitnervös innan jag gick till jobbet för de nya ägarna skulle va där och det är ju de som är mina chefer nu...man visste ju inte om man ens fick äta gratis eller om de skulle bli arga om gjorde på nått sätt de inte gillade...usch...jag var på riktigt dåligt humör alltså... gick väl hyfsat ändå... jag får vara kvar i juni vad jag vet säkert... sen vet jag inte mer! Men jag söker ju andra jobb under tiden. Fick sluta vid 14 så jag slapp jobba hela dagen. Men stackars Juste fick va kvar... imorgon börjar jag 8 sen vet jag inte mer! Väldigt dålig koll har dom... de undrade om jag kunde jobba på lördag men då är jag på Öland så det sa jag nej till!

Längtar till torsdag kväll....


Kommentarer
Annelie

Tack för ännu en underbar tillsammans med er...

2008-06-02 @ 20:55:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0