Heldag

Blev en heldag på jobbet idag. Lite seg nu men inte så farligt ändå. Imorgon jobbar jag till 2, sen ska jag tvätta lite och packa...sen drar jag till stugan! YAY!

Just det..ska köpa en gardinstång på Jysk med hehe...de har ju 30%, det fåååår man ju inte missa haha... hrrm...mamma bad mig :)

Ååååh...sen blir det att plantera lite blommor, klippa gräs och lite sånt....och mycket SOLA och FIKAPAUSER hihi....en hel helg på Öland!!! Love it!

Imorgon tar Hanna studenten, men jag och Juste köpte en finfin blomma idag, men måste fixa så Malin kan ge henne den...för vi jobbar ju.... fixa!

Idag var det praktikanterna Malin och Emilias sista dag... kommer sakna er girrrls!!! Ni är så roliga och söta :)

Nehe, ska nog börja packa lite så man inte behöver göra allt imorgon.
Ha det underbart i solen my friends!



Kommentarer
Annelie

Blir avis på din helg.. Men vi får ta en helg tillsammans i stugan snart...

Puss o kram

2008-06-04 @ 20:41:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0