Hej sommar

Igår mådde jag inte så bra. Jag satt på golvet i duschen i ungefär en timme. Sen mådde jag bättre... skönt.

Hatar fortfarande min chef, men imorgon är sista dagen han är min chef. Daniel sa att vi skulle gå och pissa på hans café sen haha....

VÄLDIGT mycket i huvudet just nu. Men imorgon bitti ska jag ringa ett samtal som bestämmer hur den närmaste framtiden kommer att se ut. Skriver om det när jag vet mer.

Kalas imorgon! Jag har handlat massa idag. Eve fick hjälpa mig att bära hem allt. Får inhandla de sista små sakerna imorgon efter jobbet.

Ikväll ska vi ut till K-valla. Vi är hund och husvakt fram till söndag. Jag är så sjukt trött i kroppen, men hjärnan går på högvarv! Skulle vilja gå och lägga mig men får vänta tills daniel har kommit hem så vi kan åka ut dit och SEN kan jag sova... har jobbat heldag 8-18 på DV, sen handlat, sen jobbat på dagiset med att städa ca 2 timmar... nu är Ryssland-Spanien på i bakgrunden och jag känner att soffan lockar....inte för matchens skull, utan för att tröttheten tar över min kropp mer och mer...



TRÖTT


Kommentarer
Annelie

Det tycker jag att ni ska göra, pissa på hans fik... Ses ikväll, ser fram imot Emilias mat... mums

2008-06-27 @ 07:50:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0