Happy happy joy joy

Idag fick jag äntligen min förlovningsring tillbaka!! Har känts konstigt att vara utan....tog av den när jag målade i helgen och glömde såklart den i stugan! Jag la den i fönstret i lillstugan och Ellen sa:"Den där kommer du glömma där..."
ONEJ! eller...såklart jag gjorde! Men Eve hade den nu så hon kom förbi jobbet när jag slutade.

Var inne på Lizes nu. De har såååå mysigt ju! De ändrar om ofta och det gillar jag. Man vill ju se nya saker varje gång man går in där och nu hade de inrett i källaren med! Det hade jag inte märkt om hon inte hade sagt det... köpte en fruktskål som jag ska ha på vårt nya skåp i köket. Gjord i nått ståltrådsliknande material...fin!

Nu lyssnar jag på Angels and Airwaves och väntar på att potatisen ska koka klart....
Ha de najs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0