Fields of gold

Underbar låt med Eva Cassidy... blir helt harmonisk av att lyssna på den.

I lördags, när jag var själv, satt jag och kollade på spelningar från festivalen... såg Hellacopters, Mando diao, the Hives och lite av Takida... shit vilka minnen jag fick...  nu är Emmy 18 och jobbade där...det är tusan 7 år sen jag jobbade där!!! Nästa år ska jag nog gå... beror ju lite på vilka som kommer. Men hade varit kul att se Rage against the machine live! Kan tänka mig att det var ös.... suck... snyft.... jaja, jag har fina minnen...från min ungdoms tid.... Weezer var himla kul att se live... och marken gungade när Limp bizkit spelade med...ojojoj..... 2001.... det var tider det!

Efter jobbet idag gick jag direkt till mitt nya extrajobb! Ska städa några timmar i veckan på ett dagis här i stan. Inte så mycket men blir lite extra pengar varje månad :) Kollade runt och sådär, sen ska jag dit och städa ikväll...det enda jag oroar mig för är larmet! Jag hatar larm. På nått sätt lyckas jag alltid sätta igång dom.... men får hoppas att det går bra!

På tal om larm... Daniel har jouren denna veckan och nyss gick larmet så han drog... trååååkigt.

Imorse åskade det järnet här! Jag var livrädd... hoppade upp och drog ut alla sladdar, stängde balkongdörren och la mig i soffan under ett täcke! Haglade en massa med...usch... till slut somnade jag men då ringde klockan såklart nästan direkt!....suck.

/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0