döden döden

Idag har varit ett riktigt HELLS KITCHEN alltså..... jag orkar inte mer. SNÅLGUBBE!!!!!!! "Det är så dyrt att ha anställda..."

Har en massa jag skulle kunna skriva men jag och Juste pratade av oss till Martin och Hanna förut haha...stackars dom.... men vi var så arga och trötta och helt utarbetade! Och så bajsade en fågel på mig också...kan det bli värre? Hahaha....

När jag kom till jobbet imorse så säger Juste att hennes kille hade överaskat henne med att ha hyrt en stuga i helgen så hon kunde inte jobba imorgon så jag fick ta det.....jag var så suuuur.... inte på Juste, men på honom att han ska ha öppet.... men sen när lunchen började sa han att vi har stängt! Jag började hoppa upp och ner och skratta, jag blev så glad!! Juste kramade om mig och sa grattis haha..... Tack för att du finns JUSTE!!! Utan dig hade jag dött idag!!!!

Frågade rakt ut idag. När får vi lön??
"Lön? Ni får ingen lön ni är bara praktikanter...."
"VAAA?!! Du skojar va?"
"blablablablablablablablablblablabablbalaaaaaaaaa......."
Fattade typ inget om vad han babblade om! Men sen sa han att jag skulle få mina pengar. DET uppfattade jag i alla fall....

Shit vilket pucko.... jag ska INTE vara kvar där länge till. IB Städ ville ju ha mig så jag ska ringa dom på måndag...
Nämen Emilia, tänker du byta jobb igen??.....suck.....

Fick en soulskiva av Emmelie i present på posten idag! Lyssnar på den nu...underbart....får varva ner lite till den.... Robin nånting heter han....

Sen ska jag hämta ut ett paket på posten som jag också fick idag, fast den kostar pengar hehe...Den här bilden har vi förstorat upp på canvastavla på vår lille tuffing Leo.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0