Break the ice

Nu är man 25 år gammal. Känner ingen skillnad, men visst, lite äldre känner man sig väl... men känns inte dåligt på något sätt.

IGÅR var vi hos Evve och Petter i deras hus! Najs... Det var jag å Danne, Fidde å Annelie, Evve å Petter (såklart!) och sen kom Helena och Linus och lilla Felix med. Anna och Axel tittade förbi en snabbis med. Det var supertrevligt! Åt en massa gott, spelade kubb och lika par leka bäst och hade det najs. Jag fick till och med en present! :) Och så sjöng de för mig...ojojoj.... det var en kanondag!

Tack för igår allihopa :)

Jag hade min mobil avstängd nästan hela dagen igår. Men när jag satte igång den så pep den ordentligt! Förlåt alla som försökt nå mig men inte lyckats.... tack för alla grattis meddelanden!

Idag har man inte gjort mycket. Slappat och kollat på film. Var och handlade lite förut, kändes som en riktig spökstad! No people here..!! Jag har aldrig firat midsommar i Nybro innan, har alltid varit på Öland vad jag kan minnas....

Nu ska jag äta ananas!


Kommentarer
Annelie

Tack en rolig midsommar!!!

2008-06-22 @ 13:59:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0