Blowing in the wind

Idag blåser det!

Jobbat heldag idag. Som tur var så var det inte lika stressigt idag, och chefen skulle hem till Vimmerby, gå på Harrys och kolla på Grekland-Sverige, så han hade minsann bråttom för en gång skull hehe...gutt ju! Stängde kvart i 6 =) =) =)

Idag när jag kom hem hade Daniel diskat, dammsugit, plockat iordning i vardagsrummet, renbäddat och bäddat sängen, till och med puffat till soffkuddarna! ÅÅÅÅÅHHHH, min älskling vad du gjorde mig GLAD :) Bättre än blommor och choklad...lätt! Du är grym min darling!

Nu blir det en lugn och skön kväll....//E


Kommentarer
Annelie

haha Fredrik kanske berättade vad han gjorde förra veckan, o då smittade det av sej på Danne...

Dom e så duktiga våra pojkar!

2008-06-11 @ 18:09:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0