Sol igen!

Underbart att solen skiner!

Igår var jag i Kalmar en runda. Tyvärr fick jag inte med mig någon dit, men det kanske var lika bra för då kan man gå och titta i sin egen takt och då hittar man oftare det man är ute efter. Fast...lite sällskap hade varit trevligt hehe...

Hittade denna söta klänning på Åhléns för 219kr

Och så blev det lite presenter till Daniel. Jag skulle kunna köpa saker till honom för flera tusen om jag hade! Det är så roligt. Synd att inte han är likadan haha....


Kommentarer
Mikaela Kronberg

jätte söt =)

2008-07-23 @ 10:42:02
Annelie

Vi får ta en annan dag o kolla... Söt klänning..

2008-07-23 @ 11:51:29
Linda

hahah jag tyckte också att den var jätterolig! satt och skrattade hela kvällen igår.



vilket söt klänning förresten:)

2008-07-23 @ 14:04:04
URL: http://waitress.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0