Pigg...NOT...

Jag dör va trött jag är... illamående! Blä.

Idag har jag jobbat från 05.30 till 14.30, alltså 9 timmars städning varav 4,5 timmars dammsugning!!!...i sträck.... det var inte kul. Men blir bra lön så tyst nu på dig....!

Husvakt i helgen igen. Jag var väldigt tveksam för man blir så uppbunden med djuren, men när jag tänkte lite på hur mysigt det är när Leo ligger och sover på ens mage så fick det bli ett JA. Men man behöver ju inte vara där ute hela tiden, man kan ju hitta på nått annat med!

Nu är Emmy i Helsingborg :) Lasse spelar sin första konsert där ikväll på Sofiero.. sen är turnén igång! Shit va skoj för henne... hon har pass till alla konserter!....Jag ska köpa till Kalmar tror jag.... ville helst gå i nån roligare stad men nu är man ju lite uppbunden med jobbet så man kan ju inte bara dra iväg hur som helst. Men det blir nog kul där med :)


Gäääääsp....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0