Leeeeeeeeeeedig!!!

Känner ett pirr i magen! Ett pirr jag inte känt på länge... HÄRLIGT!!! Nu är man ledig i 3 dagar plus resten av denna dagen. Åååh va skönt!!!

Idag ska vi ta motorcykeln till Målilla och fira mormor som fyller 80 år, GRATTIS!!! Tror inte vi sover över hos mamma, det beror lite på... hur fullbelagt huset är! Och lite annat med....

Imorgon är det Kalmar som gäller, fy tusan va skoj det ska bli!!! Jag känner mig riktigt laddad :)

Igår kväll åkte vi först ut till K-valla och fikade med Daniels päron, Hannah, Jonathan och lilla Elias. Mysigt var det! Sen ringde Marcus och frågade om vi ville komma och hälsa på dom, ingen tvekan där hihi... så nu har vi träffat lilla Liam! Huuuur söt som helst var han... sååå liten och mycket hår på huvudet hihi... supergullig :) Kändes dumt att vi inte hade med oss någon present, men vi var ju oförberedda, men present kommer senare Mikaela! :) Så fick vi kaffe där och Daniel åt tårta... tack för en trevlig kväll, det var mysigt!

Nu ska jag förbereda mig  för denna dagen... ha det underbart i solen alla trogna läsare!
//E


Kommentarer
Mikaela Kronberg

Nej.. men så behöver ni inte känna herregud =)Ni behöver inte köpa något, vi tycker det va roligt att ni kom och ville hälsa på =) Kanske ses i kväll annas gör vi en filmkväll en annan dag! Många pussar

2008-07-24 @ 14:22:32
URL: http://mikaelka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0