Home again

Efter en vecka i Göteborgs vackra skärgård är jag hemma igen. En aningens brunare är jag med, gutt ju!

Kommer nog lite bilder när jag orkar lägga in dom.

Gick upp halv 6 idag, dödstidigt!! I alla fall när man har haft semester och bara slappat och sovit ganska länge på mornarna. Men skulle bort till städbolaget som ville träffa mig, så det var bara att stiga upp! Så jag fick lite jobb 4 veckor framåt...ska städa ihop med en annan tjej/kvinna som jag inte träffat än. Hoppas det funkar bra.

Appropå städning...när jag stod inne på Willys i morse så gjorde HS Städservice reklam, det var där jag jobbade förut..och Carola och Catharina var med! Jag höll på att skratta ihjäl mig där för mig själv haha... Carola gick och släpade på sin dammsugare haha...och Catharina gick typ med sin städvagn och såg rätt full i skratt ut...jättefånigt, men kul hihi....

Nu ska jag gå och få mitt arbetsgivarintyg från DV...Later!


Kommentarer
Natalie

Svar: ja, det klart jag gillar Lasse ;) Ja :) Ska du på turnén ?

2008-07-07 @ 20:48:21
URL: http://freakindoktorer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0