Bloons

Nu har jag suttit framför datorn i flera timmar!! Och inget vettigt har jag gjort...jag har spelat bloons! Man blir tokigt beroende... har man börjat så MÅSTE man fortsätta.... det är kul men börjar bli trött i huvudet nu!

BLOONS TD 2  <------------beroendeframkallande!

Daniel har ju nytt jobb nu. Känner på mig att man inte kommer få se så mycket av honom tyvärr! Det är ju synd. Men bra att han har jobb. Imorgon börjar jag med på nytt... får se hur länge det varar då hehe...

Hälsade på Juste förut på DV. Förstår inte att hon vill va kvar där nu. Hon förtjänar ett bättre jobb!

Hittar inte kameraväskan...så kan inte lägga in bilderna... får fråga Danne när han kommer... fast då kanske jag sover...

Sov Gott Vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0