Helgjobb

Har nyss kommit hem efter ett 12 timmars pass på Kährs. Hur seg som helst i kroppen. Men hjärnan är på högvarv så det går inte att vila...

Imorgon blir det ett likadant pass igen! Men sen är man arbetslös igen. SUCK. Men innan jag gick hem idag sa en dam till mig att de, alltså Kährs, gör såhär varje år, så om 2 månader kommer de ringa och vilja ha tillbaka mig igen! Tänk om det kunde vara så....*Tänker OM*

På måndag blir det ett besök hos arbetsförmedlingen (YEACH! Jag blir fysiskt sjuk av tanken!!)
Sen blir det nog en massa stress med packning och besök i nån presentaffär och hinna med bussar... Ska till Jönköping och hälsa på lillasyster! JIPPIE!! Ska bli skojjjjjj...!!!

Jag är så sjukt kär i Daniel. Han fattar nog inte hur mycket han betyder för mig, även fast jag kan bli lite tjatig om det haha... ! Han är den finaste människa jag träffat, det är sant! Klart att ingen är perfekt men han är ändå perfekt för mig... nog med kärlekssnacket!

Snart är det nog vår...härligt! I Augusti ska syskon + boyfriends och lilla mamma på Winnerbäck-konsert i Huskvarna. Fy va kul!

image2


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0