tjugosjättefebruari

Igår fick man lön. Bästa dagen i månaden, apppsolut!
Tyvärr gick ju halva lönen till tråkiga pissräkningar, men nästa månad blir det inte så farligt.

Nu har jag köpt böcker! BOKREA för tusan...
Har köpt:
På slaget tolv-Nora Roberts
Lady Chatterleys Älskare- D.H. Lawrence
Smuts- Katarina Wennstam
Ut ur Mörkret- Linda Caine och Robin Royston
Ett barn blir till- Lennart Nilsson och Lars Hamberger
Bonniers Världsatlas

Sen fick jag nån tråkig bok på köpet, men den har Daniel börjat läsa.

Har så sjukt ont i magen. Haft sen i lördags! Blir orolig att det är nått allvarligt. Att bli orolig hjälper ju inte direkt, blir ju bara värre...

Jag känner mig lite halvt negativ, inte bra... Jag behöver nog bara lite mer träning och frisk luft, har varit dåligt med det nu! SKÄRPNING!!! Snart bikiniseason för tusan. Ut å gå!!!


Kommentarer
Annelie

Tråkigt att du har ont i magen...
Känner mej oxå väldigt negativ just nu, får prata om det ikväll!

2008-02-27 @ 07:26:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0