This i know oh oh...

I got the job!

Börjar på måndag...!!

Hahaha.....den märkligaste "intervjun" jag varit  med om. "Hej, Emilia heter jag. *skakar hand med 2 personer* Jag skulle träffa nån här om ett jobb." Den ena ser mycket frågande ut men utbrister efter ett ögonblick "Jaha, från arbetsförmedlingen!"....jag bara, "eeeh joo"......Den andra går mot trappan och säger "Kom så ska du få kläder".....Shit tänkte jag, tror de att jag är nån praktikant nu eller.... "När kan du börja?" "eeehhh....jaa.... när som!"

Hahaha......snacka om flummigt...... Men det blir säkert bra. På måndag ska jag lära mig om maten....

Verkar va bra tider med. Typ 6 timmar om dagen, alldeles lagom!

Nu har jag ärenden på stan. Sen blir det städning och lite förberedelser inför kvällen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0