Something

Nu har jag egentligen massor att skriva, men jag  orkar inte. Så jag tar det kortfattat.

Förra veckan..
Onsdag: Emmelie anlände till Kalmar, vi hämtade hem min kisse LEO och tog honom med hit till lägenheten. Gick väldigt bra att ha honom här faktiskt. Daniel åkte till Kristianstad för final tests på pliktverket.

Torsdag:En långpromenad. Shoppade lite kattmat på ÖB och Emmelie hittade supertjusiga pjux på skokällaren. Pratade massa och lagade fisk.

Fredag: Daniel kom hem igen. Jag å Emmelie åkte till Kalmar och gick på stan. Fyndade Killahjeans och sen gick vi på Juno. SE DEN!! Eller döööööö......muahahahaaaaa....!

Lördag: Stressade. Lämnade Emmelie i Kalmar, lämnade Leo på ranchen, surade på Daniel!, packade kläder å åt fiskpinnar. Köpte en papperskorg till Elin haha. Körde till Jönköping. Duschade å stressade. Åkte taxi till 25-årsfesten med en trevlig chaufför med huvudryckningar, så kallade ticks. Sen var det god mat och nya människor. Men kom hem rätt tidigt till Elins lägenhet. Sooov....

Söndag: Trötta. Åkte till födelsedagsbarnets lägenhet. Mycket fin! Käkade pizza på Evergreen. Drog hem... Äntligen hemma! Myskväll med Daniel.


Idag har jag jobbat 6 timmar. Fått ett schema fram till nästa tisdag med. Skönt å veta lite hur man ska jobba. Nu är jag astrött....hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0