Sol

Det är liksom vår nu. Helt sjukt...
                                     Men
helt UNDERBART!!!


Jag hade chansen att åka till Ölands köpstad nu, men jag hoppade över det. Hade varit skoj att köpa lite nytt till fötterna nu till våren, men jag tror jag väntar. Men jag vill ha nått liknande dessa:
image15
Inte för höga, men inga lågskor heller. Tycker de är både snygga och ser sköna ut. Och det är viktigt, att de är sköna hehe. Vet inte hur många skor och stövlar jag har köpt som är så obekväma att gå i så man kanske använder dom en gång sen glömmer man bort dom... Har ett par supersnygga stövlar med riktigt hög klack, jag hade dom på Pontus och Maries bröllopsfest. Jag hade ingen känsel i fötterna till slut, försökte sitta ner så mycket det gick hehe... när jag kom hem och gick utan dom kändes det som de var kvar på fötterna! Daniel fick massera igång blodtillförseln hehe...

Bara en dag tills Emmsan kommer, dax att städa och handla idag!
Min vän Emmelie







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0