Sjuk

Ont i huvudet och snuvig, stackars mig.

Hälsade på Leo igår. Stackarn... svärföräldrarna har hand om en hund till nu i 14 dagar för ägaren är utomlands och Leo och hunden Jussi kommer INTE överens. Dumma hund, han jagar min katt! Så Leo har bosatt sig på övervåningen och VÄGRAR gå ner... Så jag funderar på att ta hit honom några dagar, han går ju ändå inte ut så det skulle nog funka... Får se hur jag gör.



Om 2 dagar kommer Emmelie hit. Har inte setts sen i somras nån gång... på Liseberg var nog senast! Ska bli roligt.

Daniel klagar på att mina blogginlägg är för långa, så jag får väl sluta här då! Haha....=P

Ut och Njut i solen nu människor!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0