Muffins

Igår fick jag akut sockersug, jag var bara tvungen att hitta något med socker fort fort fort! Men det hittar man ju inte här hemma så D följde med mig till Willys för att köpa semlor...men de var sluuut! PANIK. Det fick bli chokladmuffins med vaniljfyllning, inte helt fel, men en semla hade varit fint...

Min mage mår lite bättre idag, men tänkte att jag mest skulle dricka vatten idag, får se hur länge det håller innan hungern sätter in hehe...

Igår hade vi tvätt-tid och Daniel fick lägga i de första tvättarna för jag jobbade. När vi hängde upp tvätten kände jag att kläderna var VÄLDIGT mjuka och doftade VÄLDIGT mycket...
D- "Jag visste inte i vilket fack sköljmedlet skulle va så jag hällde lite i varje...
Hahaha....inte lätt alltid, eller vad säger du älskling? Nu har vi mjuka kläder i alla fall!

Dax att jobba snart. Sen blir det promenad ikväll med A.

Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0