Breathe

  1. Andas
  2. Blunda
  3. Andas igen...

Breathe-Angels and airwaves.

Jag behövde lite A&A tid för mig själv nu. Mitt huvud dunkar och hjärtat slår alldeles för fort. Varje dag är det nån blankett som ska fyllas i, något papper som måste skrivas under och skickas vidare, samtal som måste ringas. Att vara utan jobb är ett jobb i sig. Tro det eller ej.

Nu är det lite klarare med Caféjobbet. Men jag tänker i alla fall leta andra jobb under tiden.

Nu vill jag skriva om nått roligare. Snart BOKREA! Och detta året har jag faktiskt sparat pengar till den haha, helt otroligt, men sant. Jag vill ju någon gång i framtiden, i vårt stora vackra hus, ha ett bibliotek. Så jag måste samla på mig fler böcker. Då är bokrean perfekt!

Daniel ville ut och gå med mig för det var så vårigt väder, men han somnade i stället. Det gör inget, snart blir det promenad med Annelie.

Jag funderar på om det var något i helgen...? Annars ska jag nog åka hem till mammsen och syrrorna, saknar dom så mycket.

 Småsystrar

Nu känns huvudet sooo much better!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0