Morning morning...

Min kropp har inte ställt om sig än så jag vaknar mellan kl.2 och kl.4 varje dag...somnar runt 18 tiden på kvällen haha....

Idag vaknade jag vid 4 och började tänka och har jag väl börjat tänka kan jag inte somna om.

Har kollat lite på hus och lägenheter nu hehe... man måste ju kolla lite i alla fall.....men inga treor som duger åt mig! Ska man ha en hyresrätt så vill jag att kök och badrum ska va fina för man kan ju inte göra nått åt det själv då. Men får se, kanske dyker upp en hyfsat fin bostadsrätt! Hoppas =) Och jag vill INTE bo i Paradiset.... får ångest av tanken! Jag klarar inte av alla fönster som är runtomkring en från alla lägenheter överallt, känner mig övervakad och får nån slags panikkänsla där... men så var jag ju inte världens lyckligaste när jag bodde där heller!

Nu har jag råkat väcka Danne haha....ska prata boende nu, sov gott sömntutor! =)

//E


Kommentarer
Annelie

Annars är ju Pukeberg väldigt fin med, nära till skog, mig, oss, oss o naturen :)))



Puss

2008-12-21 @ 16:17:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0