Jul jul strålande jul...

Idag har jag haft det rätt jobbigt med illamåendet från förmiddan till nu. Har inte kommit ut på stan, så tyvärr får inte Eve någon julklapp... får bli nyårspresent istället. Hanna (DV) ville ses och Jenny ville ses, men så fort jag skulle göra nått ansträngande så mådde jag jätteilla så jag har mest legat i soffan...

Har börjat prata med magen haha... "Ok lilla barnet, nu får du sluta växa i några minuter så jag kan ta en dusch, ok?".... det är väl hormonerna som gör en illamående men känns som den lyssnar lite hihi....

Tack Frida och Mikaela för era lugnande kommentarer. Efter allt jobbigt så får man ju ändå en belöning som kommer vara värt alla jobbiga dagar =) Jag vill veta om det är en flicka eller pojke...jag tror att det är en liten tjej. Jag vet inte hur man ska uppfostra en pojke, har ingen erfarenhet av det... ok, jag har ju inte fostrat flickor heller, men jag har ju 3 småsyrror som man har sett växa upp. Så det känns mer lockande. Men huvudsaken är att barnet får vara friskt och må bra..såklart.

Nu har jag fått i mig lite glass och är redo att åka till Emmenäs. Väntar bara på E och H.

Ni får ha en härlig jul...!
//Emilia


Kommentarer
Anonym

när kommer bebisen?

2008-12-22 @ 15:14:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elmilia

Vardagsliv,renovering och familjen!

RSS 2.0